BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

NUFFNANG ADS

Thursday, December 30, 2010

Baju Ketat Berlampu

Salam dan Halooooo....

Korang pernah tengok ke orang pakai baju ketat ada lampu? Alien ke? Bukan alien. Aku cakap pasal orang la. Alien tu bukan orang. Alien tu, hurm...alien la. Pernah kan. Mesti la pernah. Baru je(ke lama aku un tak tau) keluar wayang. Aku baru balik tengok orang tu tadi. Aku tak jakun ek tengok orang pakai baju ketat berlampu ni. Tak macam korang. :P


Korang da tengok ke cerita ni? Da diam!! Mula-mula nak cakap cerita ni best, walaupun aku tak faham jalan cerita dia. =,=. Pastu awek dia lawa. Ehem.. Papepun, kalau korang rasa aku nak wat short story pasal cerita, korang memang...........SALAH! Tet.. tak dapat hadiah.

Aku nak cerita pasal Tron ari ni. Aku tak cerita pasal cerita ni la. Korang tak faham ek? Aku nak cerita pasal Tron. Korang tau ke Tron ni ape? Tak tau? Tu la. Reti tengok je. Ehehehehe. Kalau korang tak tau, jom aku bagi tau.

Fakta Tron

  • Tron merupakan filem si-fi Walt Disney Production pada 1982(yang korang baru tengok tu Tron: Legacy sekuel dia)
  • Filem Tron(1982) diarahkan oleh Steven Lisberger(bukan Steven Spielberg ek, dia wat cerita E.T)
  • Tron nama salah satu watak dalam filem
  • Filem ni keluar dulu, baru game. Maksudnya, filem ni bukan berdasarkan dari game. Tapi game berdasarkan dari filem ni.(faham tak?)
  • Tron ni memang memang popular, dari filem, ke game, ke taman tema, ke komik, ke novel, ke cerita bersiri, ke patung permainan(kaya Disney)
-Tamat-

(Sumber:Wikipedia)

P/s: Kalau korang tengok cerita ni, memang berbelit gila, dengan istilah grid macam-macam la. Semua dari daya imaginasi manusia. Jadi biarkan la diri anda diselubungi IMAGINASI. Sebab dengan imaginasi manusia boleh kaya. Tak percaya tanya Bill Gates. ^_^

2 comments:

kirana said...

eit..
ko lupa yg hero dy sgt hensem..
huu~
ko tgk awek dy je..
kntoi~
haha

TehLimau said...

hensem ka?? aku rasa msa aku tgk cte ni...aku sorang je hensem....:D