BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

NUFFNANG ADS

Monday, December 13, 2010

Rapunzel......Oh........Rapunzel

Salam dan Halooooooo

11 haribulan 12 2010 ari tu......aku sama-sama ayah aku,bakal mom dan mak usu aku....pi tengok wayang kat Dataran Pahlawan yang MEGA tu.........
Mula-mula nak tengok cite NArnia.....tapi korang tau-tau je la....Sabtu.....Hari Ramai Orang....
Jadi aku tengok la cerita Rapunzel:A Tangled Tale....Disney nye bai.....
Ok la...aku bukan nak cerita pasal cerita ni.....tapi pasal Rapunzel.....Bukan cerita ni....Tapi Rapunzel.....korang faham tak ni???

Korang sedar tak???

Rapunzel ada sepasang GIGI ARNAB yang mana....bile dia senyum....AHA....
Korang tau-tau je la...kalau orang ada gigi arnab dia senyum macam mane....COMEL!!!
Tak percaya....nah bukti
Kan.....tu la...korang tak percaya.....ni aku da bagi bukti.....tengok la puas-puas sampai tercabut biji mata........

Ni ada fakta trivia pasal Rapunzel yang mungkin....majoriti korang tak tau....AHA......

Fakta Rapunzel

  • Rapunzel merupakan cerita dongeng Barat yang dikarang oleh Grimm Brothers dari Jerman
  • Rapunzel.... merupakan Puteri kesepuluh Disney yang mana bermula dari Snow White,Cinderella,Aurora,Ariel,Belle,Jasmine,Pocahontas,Mulan,Tiana, dan Rapunzel
dari kiri(Jasmine,Snow White, Mulan, Aurora, Cinderella, Pocahontas, Tiana, Belle, Ariel, Rapunzel)

-Tamat_

0 comments: