BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

NUFFNANG ADS

Tuesday, December 14, 2010

Kenapa Spongebob warne Kuning?

Salam dan Haloooo

Well....tajuk ni sebenarnya tak ada kene mengena pun dengan ape yang aku nak gitau korang ari ni......Tapi korang nak tau gak ke kenapa Spongebob wane dia kuning?? Kenapa tak merah ke.....biru ke....pink ke....atau tak ada wane ke....Korang nak tau gak ke?? Aku tak ada jawapan dia....ahahahahha.....Tapi aku rasa sebab kuning ni memang sebati ngan sponge agaknya....kan kan???

Aha.....memang tak dinafikan insan bentuk segi empat, wane kuning dan ada 2 batang gigi macam arnab memang pujaan hati planet bumi ni.... Baik yang muda,tua, mahupun baby....semua minat dia ni... Kenapa?? Sebab dia wane kuning?? Sebab dia keje buat crabby patty ke?? Atau....sebab dia ketawa sebijik macam dolphin....Ehehehhehehehhee.......

Aku yakin la.....yakin 110% korang yang baca enteri kali ni mesti suka gak dekat Spongebob an.....Mesti nya lah....Kalau korang tak suka korang memang tak waras.....Ehehheheheheh... Tapi sejauh mane korang tau pasal si Spongebob ni?? Aha.....Jom...aku kongsi sikit trivia fakta pasal dia..

Fakta Spongebob

  • Perkataan pertama Spongebob adalah "May i take your order?"(dalam siri ok)
  • Tarikh lahir Spongebob adalah pada 14 July 1986
  • Asalnya nama Spongebob adalah Spongeboy...tapi nama tu dah ada trademark sendiri...tak bole amik....(Spongebob lebih sesuai kan??)
  • Stephen Hillenburg, pencipta Spongebob merupakan seorang biologist marine dan dia pernah bekerja sebagai pembuat patty...macam Spongebob.....:)
-Tamat-

(Sumber:Internet)

1 comments:

Si Gadis Semasa said...

entah entah stephen tu dulu ada gigi arnab gak mcm spongebob . haha .