BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

NUFFNANG ADS

Sunday, March 20, 2011

Nak Tangan Banyak Bole???

Salam dan Halooooo.....

Sejak berapa lama aku tak isi blog ni dengan enteri-enteri ilmiah...ahahahhahah...akhirnya aku kembali sebab aku pasti, ramai orang ingat aku dah berenti menaip blog ni....Sebenarnya tidak....cuma Sem Kedua aku di UiTM ni sangat-sangat.....
Ha...fahamkan? Bukan niat di hati tidak mengisi blog ni...tapi......tapi...ha...korang fikir la sendiri......Sebenarnya banyak aku nak cerita, tapi nak online Facebook pun kadang-kadang tak sempat.

Ape yang penting bila kita berada dalam keadaan sibuk ni...Aku nak kongsi sikit la dengan korang semua kan.....Ape yang korang leh wat..Jeng jeng jeng.....

  1. Bertenang dan jangan gelabah.
  2. Senaraikan kerja-kerja yang korang perlu buat dari yang penting sampai kurang penting dan mana yang korang akan hadapi dulu.
  3. Sentiasa senyum, jangan marah-marah....:)
  4. Mintak la pendapat orang yang pakar, ibu ayah ke...senior ke.
  5. Luah kan masalah di hati korang dan jangan pendam-pendam.
Sekian Terima Kasih....Ehehehhehehe

-Tamat-

1 comments:

istadartiah shamsudin said...

at last,,, update jgakkk...