BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

NUFFNANG ADS

Wednesday, July 27, 2011

BOSAN!!

Salam dan Halooo...


Aku sebenarnya dah penat hidup macam ni(tak bermaksud aku dah bosan dengan hidup aku, pastu esok aku bunuh diri)... Apa yang aku maksudkan, aku bosan dengan cara hidup aku sekarang.

Kekadang aku asik mintak sesuatu yang mustahil tuk aku dapat(nampak sangat tak bersyukur).
Ada masa bile diri kita ni dikuasai perasaan( u know...feelings..love bla bla bla bla).

Hidup ni kalau tak ada cinta macam mana agaknya. Ahahahahah..

Kita mencari kesempurnaan dalam hidup. Mencari yang sesuai dengan diri kita. Tapi tak semua yang kita hajati tuk akan menjadi kenyataan(sometimes non of it will become reality)

Aku percaya pada karma(tak bermaksud aku percaya dengan agama Buddha tu duh~). Apa yang aku maksudkan aku percaya pada konsep tu. Dalam agama Islam sendiri ada bagi tau, kita dapat balasan atas setiap apa yang kita buat. Terserah samada balasan tu kita dapat di dunia atau pun akhirat.

0_O

-Tamat-

0 comments: