BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

NUFFNANG ADS

Wednesday, July 27, 2011

Blog aku tukar Tema!!!

Salam dan Haloooo


Kecewa dengan sifat sendiri yang malas menulis blog pada zaman yang semakin ramai blogger ini telah menyebab aku mengalami kemurungan yang sangat teruk(ok itu tipu)

Dengan tugasan yang menimbun(serta sifat malas yang semakin membangun) aku tak larat da nak tulis blog ni sebenarnya....huhuuhuh.....

Tekanan emosi semasa semester ketiga aku di IPT ni sangat membimbangkan. Habis semua aku belasah(bukan belasah sebenar). Boleh sakit jiwa la. Aku rasa kalau ada orang report kat tanjung bahagia da lama aku diangkut ke sana.

Seperti yang korang nampak, aku nak ubah tema blog ni(suka-suka hati je nak ubah..ceh -.-)
Dari blog yang memberi korang fakta-fakta kepada blog yang menceritakan apa yang aku terasa aku nak tulis.

Sebab tu nama blog ni 3Ku. Bukan KukuKurakuraKu. Korang tengok la sendiri maksud dia. Aku ada tulis kat atas tu.

Sekian...semoga berjumpa lagi dalam enteri yang akan datang(yang aku sendiri tak tau bile aku nak tulis) -.-

-Tamat-

0 comments: