BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

NUFFNANG ADS

Wednesday, May 25, 2011

Bile Semua Orang Cerita Pasal Result....

Salam dan Halooooo....

Hari ni keputusan peperiksaan bagi budak-budak UiTM dan keluar. Dah tu semua orang duk update kat Facebook, Twitter, Blog la apa macam semua pasal keputusan diorang. Dan bagus lah, sebab ramai jugak yang cemerlang. Ada yang lulus semua walaupun ada turun sikit itu pointer. Ada juga yang hebat yang mampu dapat Dean List. Tahniah semua. Jadi sekarang giliran aku nak menghebohkan sikit la pasal keputusan aku yang tak sebarapa ni. Dean List mesti la bukan, tapi kurang-kurang dapat la 3.00 keatas dan lulus semua...>.<


Kan..tak da la gempak mane. Cukup makan je. Tak benda yang nak dibanggakan pun. Tapi tu lah, ada orang turun, ada orang naik, tapi aku? Ha....dua sem pointer same. Menjadikan aku antara 'spesis' yang jarang ditemui. Ahahahahahahaha....Bayangkan kalau aku kekal kan pointer aku ni selam 6 sem. Fuh...mesti hebat la... Tapi yang paling penting sekali. (Dalam bulatan biru) dia da cakap Lu Pass!!! ha...Jadi secara rasminya aku lulus 100% sem lepas tanpa ada ulangan....weepi!!!!

-Tamat-

1 comments:

KeY_riN said...

congrats adi...teruskan usaha anda.